Hobby i czas wolny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(67)
Forma i typ
Książki
(35)
Gry i zabawki
(26)
Poradniki i przewodniki
(15)
Publikacje popularnonaukowe
(12)
Druki ulotne
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Proza
(3)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(49)
nieokreślona
(17)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(35)
Oddział Dziecięcy
(31)
Autor
Jugla Cécile
(7)
Simon Laurent (1979- )
(5)
Grzyb Katarzyna (tłumacz)
(4)
Guichard Jack
(4)
Grzyb Katarzyna
(3)
Guichard Jack (1946- )
(3)
Baranowski Marek
(2)
Jaszecka Karolina
(2)
Jugla Cécile. Science est dans... (pol.)
(2)
Muszak Kaja
(2)
Pomorski Michał (tłumacz)
(2)
Simon Laurent
(2)
Amy Remi
(1)
Baccalario Pierdomenico (1974- )
(1)
Barker Vicky
(1)
Baturo Iwona
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bernacka Agnieszka
(1)
Bertrand Frédérique. (1969- )
(1)
Boggis Christine
(1)
Bonilla Rocio (1970- )
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Brosz Bartek
(1)
Burgueno Esther
(1)
Buźniak Grzegorz
(1)
Cailhold Cédric
(1)
Canavan Thomas (1956- )
(1)
Chaine Sonia (1956- )
(1)
Chapman Gillian
(1)
Chodkowska-Gyurics Agnieszka
(1)
Chvatil Vlaasa
(1)
Dobosz Zbigniew
(1)
Domańska Katarzyna
(1)
Dorn Rudigerz
(1)
Dąbrowiecka Agnieszka
(1)
Escandell Victor (1971- )
(1)
Eskridge Don
(1)
Ferrari AntonGionata (1960- )
(1)
Fneup
(1)
Gallo Ana
(1)
Gorzelińska Joanna
(1)
Grabowska-Piątek Marcelina
(1)
Griffiths Melody
(1)
Guzowska Beata
(1)
Gębal Joanna (1989- )
(1)
Henry Frédéric
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
Iwańska Katarzyna (tłumacz)
(1)
Jacoby Jenny
(1)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(1)
Kent Emily
(1)
Kielan Dominika
(1)
Knizia Reiner
(1)
Konieczka Alka
(1)
Krieg Roland
(1)
Krzewicka Marzena
(1)
Kusz Jola
(1)
Kózka-Wrodarczyk Karolina
(1)
Köhrsen Andrea
(1)
Küssner-Neubert Andrea
(1)
Lane Leena
(1)
Larek Tomek
(1)
Leblond Michaël
(1)
Lefebvre Cedric
(1)
Lopez Sèbastien
(1)
Lula Jarek
(1)
Martin Marc
(1)
Matt Christopher
(1)
Mullins Amy
(1)
Niedźwiecki Marek (1954- )
(1)
Oklejak Marianna (1981- )
(1)
Origushi Hinata
(1)
Paleta Alicja
(1)
Palewicz-Ryży Barbara
(1)
Paruzel Andrzej
(1)
Pautner Norbert
(1)
Peeters Raf
(1)
Pichelin Adrien
(1)
Piątek Artur
(1)
Ratajczyk Bartosz (1981- )
(1)
Rivollet Alain
(1)
Rudnik Agnieszka
(1)
Rudnik Justyna
(1)
Ryan-Raison Marnia
(1)
Rzezak Joanna (1988- )
(1)
Sarrailh Sylvain
(1)
Satro Marcin
(1)
Smaza Anna
(1)
Sosnowska Barbara
(1)
Sowula Katarzyna (1977- )
(1)
Staniszewska Adrianna
(1)
Staniszewska Urszula
(1)
Stasiuk Andrzej (1960- )
(1)
Szczur Przemysław
(1)
Szymańska Maria (socjolog)
(1)
Taddia Federico
(1)
Traczykowski Grzegorz
(1)
Trius Mireia. Autor
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(43)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(57)
Kraj wydania
Polska
(66)
Szwecja
(1)
Język
polski
(64)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(44)
6-8 lat
(27)
9-13 lat
(19)
Młodzież
(17)
0-5 lat
(9)
Dorośli
(8)
14-17 lat
(6)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura francuska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Roboty ręczne
(11)
Eksperymenty
(9)
Balony
(4)
Podróże
(4)
Wyobraźnia
(4)
Zabawa
(4)
Doświadczenia edukacyjne
(3)
Gry i zabawy
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry planszowe
(3)
Doświadczenia
(2)
Dziewiarstwo ręczne
(2)
Hafciarstwo
(2)
Haft
(2)
Kosmetyki naturalne i organiczne
(2)
Miasta
(2)
Nauka
(2)
Osobliwości
(2)
Przedmioty użytku codziennego
(2)
Zdobnictwo
(2)
Cukier
(1)
Dziennikarze muzyczni
(1)
Edukacja architektoniczna
(1)
Ekologia
(1)
Folklor
(1)
Gry towarzyskie
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Krawiectwo
(1)
Kreatywność
(1)
Krzesła i fotele
(1)
Kucharstwo
(1)
Lista przebojów
(1)
Logika
(1)
Makramy
(1)
Malowanie palcami
(1)
Masy plastyczne
(1)
Mieszkańcy wsi
(1)
Muzyka rozrywkowa
(1)
Mózg
(1)
Niedźwiecki, Marek (1954- )
(1)
Ogrodnictwo
(1)
Origami
(1)
PRL
(1)
Pamięć autobiograficzna
(1)
Papieroplastyka
(1)
Partyzanci
(1)
Plecionkarstwo
(1)
Podróże dookoła świata
(1)
Program Trzeci Polskiego Radia
(1)
Projekty ubioru
(1)
Przybory szkolne
(1)
Przyroda
(1)
Pszczelarstwo
(1)
Recykling
(1)
Rower
(1)
Styl życia
(1)
Surowce
(1)
Szachy
(1)
Szydełkowanie
(1)
Sól kamienna
(1)
Tematy i motywy
(1)
Transport na żądanie
(1)
Ukrywanie się Żydów (1939-1945)
(1)
Urbanistyka
(1)
Wakacje
(1)
Wiedza
(1)
Woda
(1)
Wsie
(1)
Wyposażenie mieszkań
(1)
Wędkarstwo
(1)
Węzły i sploty
(1)
Zagadki i łamigłówki
(1)
Zdolności manualne
(1)
Zielarstwo
(1)
Ziemniaki
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Bug (rzeka)
(1)
Podlasie
(1)
Polska
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(18)
Publikacja bogato ilustrowana
(17)
Gry i zabawy umysłowe
(15)
Poradnik
(15)
Publikacje dla dzieci
(13)
Gry i zabawki
(5)
Opracowanie
(3)
Wydawnictwa dla dzieci
(2)
Autobiografia
(1)
Broszura
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy terenowe
(1)
Gry w karty
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Ilustracje ruchome
(1)
Karty do gry
(1)
Książka dla najmłodszych
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Książki zabawki
(1)
Ombro cinema
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Plansze do gry
(1)
Powieść
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Zagadki
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(390)
Edukacja i pedagogika
(134)
Medycyna i zdrowie
(98)
Socjologia i społeczeństwo
(90)
Religia i duchowość
(82)
Hobby i czas wolny
(67)
Kultura i sztuka
(77)
Biologia
(69)
Psychologia
(65)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(56)
Literaturoznawstwo
(50)
Etnologia i antropologia kulturowa
(48)
Rozwój osobisty
(45)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(39)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(36)
Podróże i turystyka
(34)
Filozofia i etyka
(33)
Kulinaria
(32)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(29)
Geografia i nauki o Ziemi
(26)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(21)
Językoznawstwo
(21)
Fizyka i astronomia
(18)
Inżynieria i technika
(17)
Styl życia, moda i uroda
(15)
Nauka i badania
(14)
Kultura fizyczna i sport
(12)
Chemia
(11)
Archeologia
(9)
Architektura i budownictwo
(9)
Ochrona środowiska
(7)
Praca, kariera, pieniądze
(7)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(6)
Rolnictwo i leśnictwo
(5)
Transport i logistyka
(4)
Dom i ogród
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Matematyka
(2)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Architektura
(1)
Fantastyka
(1)
Geologia
(1)
Krajobraz
(1)
Metalurgia
(1)
Podróże i kulinaria
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Weganizm
(1)
67 wyników Filtruj
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Carta Impera Victoria / Remi Amy - Funiverse - Zawiera: 104 karty, 4 planszetki, 1 moneta, instrukcja
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy, Wiek graczy: +8
Carta Impera Victoria to gra CIVilizacyjna oraz dyplomatyczna, w której rozwijasz swój naród. Zdobądź jako pierwszy hegemonię w jednej z domen, aby tworzyć historię, ale nie spuszczaj oczu ze swoich przeciwników. Tworzenie tymczasowych sojuszy może być najlepsze, aby zapobiec triumfowi innego gracza... i pamiętaj, niekiedy atak jest najlepszą obroną! Bardziej szczegółowo - gracz wygrywa, gdy osiągnie hegemonię w jednej z domen. Jeśli tak się nie stanie i nie będzie więcej kart do dobrania, gra się kończy, a gracze podliczają większości w każdej z domen, czym punktują, aby określić zwycięzcę.
Książka
W koszyku
Gry i zabawy podwórkowe / [redakcja Iwona Baturo]. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Dragon, copyright 2018. - 31, [1] strona : fotografie ; 29 cm.
(Dragon Edukacja)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796/799 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin ; ilustracje: Sèbastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, © 2019. - 1 gra (90 kart, 6 układanek mózgów) :ikarton, tektura, kolor ; w pudełku 14x14 cm + instrukcja (składana [6] stron : ilustracje ; 12,5 cm).
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 15 min.
Na opakowaniu: Mądra gra.
W "Cortex" gracze będą rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! "Cortex" pozwoli Wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w podróży.
Druk ulotny
W koszyku
(Piżamorama)
U góry okładki: Książka, z którą stworzysz ruchome ilustracje.
Witaj w świecie robotów! Jesteś ich konstruktorem. Twoim zadaniem jest wymyślenie i narysowanie zadziwiających maszyn, które dzięki technice ombro cinema ożyją jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Dołączona paskowana folia pozwoli stworzyć iluzję ruchu, wystarczy przyłożyć ją do prążkowanego obrazka i bardzo powoli przesuwać od jednej krawędzi strony do drugiej. Zobaczymy wówczas migoczące lampki, obrotowe elementy robotów, tajemnicze fale – to jest właśnie piżamorama!
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 646 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyścig balonów : [Gra planszowa] / autor: Grzegorz Buźniak; ilustracje Ossi Hiekkala ; redakcja Marek Baranowski; opracowanie graficzne i DTP: Sławomir Bejda, Marek Baranowski - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal Sp. z o.o. - FoxGames, 2019. - 1 gra (zawartość pudełka: plansza, wzornik ruchu, płytka startowa, płytka lądowiska, okrągły żeton pola lądowania, 5 okrągłych żetonów balonów, 8 żetonów przeszkód, 9 żetonów poczty, 26 żetonów kar, 4 karty kolejności, 5 kart balonów, klepsydra odmierzająca 30 sekund, 5 kości do gry, instrukcja).
(Gry Planszowe)
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 20 PLN.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: ok. 30 minut.
To rodzinna gra, podczas której zawodnicy sprawdzą swoje umiejętności w zawodach baloniarskich. Liczyć się tu będzie spostrzegawczość, dobre planowanie i odrobina szczęścia. Jeśli lubicie gry wyścigowe i wesołą rywalizację, to nie czekajcie ani chwili - podniebna przygoda wzywa. Gra Wyścigi balonów składa się z szeregu rund, podczas których gracze poruszają balonami i przeszkodami. Każdy gracz stara się zdobywać nagrody i unikać kar - dbając przy tym, by na końcu rozgrywki to jego balon wylądował jak najbliżej celu.[aleplanszówki.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 001 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel ; [2016]. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 23 x 16 x 6 cm.
Czas gry 15 minut
Liczba graczy 2-8
Zawartość pudełka: 16 kafelków agentów w dwóch kolorach, 1 kafelek podwójnego agenta, 7 kafelków niewinnych obserwatorów, 1 kafelek zabójcy, 40 kart kluczy , 1 instrukcja, 1 podstawka, 1 klepsydra, 200 kart z 400 kryptonimami
Dwóch rywalizujących szefów zna tożsamość 25 agentów. Członkowie ich drużyn znają tylko ich kryptonimy. Każda drużyna chce skontaktować się jako pierwsza z wszystkimi swoimi agentami. Ich szefowie dają im jednorazowe wskazówki, które mogą odnosić się do wielu słów na kartach. Drużyny próbują odgadnąć, które wyrazy należą do ich zespołu, unikając przy tym słów należących do przeciwników. Pomyłka w kontakcie spowoduje ujawnienie agenta drużyny przeciwnej, a w najgorszym naszym śladem ruszy bezlitosny zabójca. „Tajniacy” - wszystkie wskazane słowa prowadzą do wygranej!
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Mafiozoo : [Gra planszowa] - Magnice : Rekman Sp. z o.o., 2017. - Zawartość gry: Plansza, 12 kafelków rodziny, 34 żetony przychylności, 60 żetonów Dzielnic, 30 kart łapówek, 12 kart informatorów, 8 kart Ojca Chrzestnego, 33 banknoty, 2 żetony, instrukcja, 16 pionków, 16 klejnotów
(Gry Planszowe)
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: ok. 60 minut.
iero Szakal poszedł na dno. Został złapany i uwięziony na dwadzieścia lat w więzieniu Albatros. Zwolniło się miejsce wśród chłopców z ferajny. Czy wykorzystasz okazję? W Mafiozoo, każdy gracz stara się zostać nowym członkiem gangu Wally’ego Długozębego, przejmując kontrolę nad dzielnicami i miejscami wpływu w mieście. Gdy już zaczniesz je kontrolować, staniesz się bogatszy i potężniejszy. Ale nie wszystko idzie po Twojej myśli… Aby zasłużyć na miejsce w “rodzinie”, musisz przekupić tych, którzy są blisko Ojca Chrzestnego, aby zyskać ich wsparcie i korzystać z ich przychylności.
Książka
W koszyku
Na okładce: Książka z zagadkami do rozwiązania.
Książka z otwieranymi okienkami.
Rusz głową i znajdź rozwiązanie 25 zagadek naukowych! Ta książka pomoże Ci utrzymać umysł w dobrej formie. Wiesz, że mózg potrzebuje takiego samego treningu jak reszta ciała? Szukając rozwiązań zagadek, dasz mu niezły wycisk! Bądź dociekliwy, zadawaj pytania, główkuj, eksperymentuj... Myśl jak naukowiec! Wszystkie „tajemnicze” sytuacje, o których tu przeczytasz, mają związek z różnymi dyscyplinami nauki. Na końcu książki znajdziesz dodatkowe wyjaśnienia i propozycje ciekawych eksperymentów. A jeśli przy okazji stwierdzisz, że nauka Cię fascynuje, to pamiętaj: jest na świecie jeszcze mnóstwo naukowych zagadek do rozwiązania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
The Resistance - Gliwice : Portal Games ; [2017]. - Zawiera: 55 kart, 6 żetonów, 11 znaczników instrukcję
Autor
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Czas gry 30 minut
Liczba graczy 5-110
Zawartość pudełka: 16 kafelków agentów w dwóch kolorach, 1 kafelek podwójnego agenta, 7 kafelków niewinnych obserwatorów, 1 kafelek zabójcy, 40 kart kluczy , 1 instrukcja, 1 podstawka, 1 klepsydra, 200 kart z 400 kryptonimami
The Resistance to świetna gra na każdą okazję, pozwala bawić się w szerokim gronie znajomych, oferuje olbrzymią dawkę dedukcji, blefu i interakcji pomiędzy graczami. Idealna gra do plecaka. Warto udać się z nią na każdą wyprawę.
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Hunowie : [Gra planszowa] - Magnice : Rekman Sp. z o.o. , [2019]. - Zawartość gry: 96 kart, 4 planszetki, 5 kostek, 120 kosteczek zasobów, znacznik pierwszego gracza, instrukcja.
(Gry Planszowe)
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 20 PLN.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: ok. 45 minut.
Zima roku 453: Hunowie władają połową ówcześnie znanego świata. Wielki Chan, władca Hunów, mając swoje najlepsze lata za sobą, musi wyznaczyć swojego następcę.Wielu marzy o tym, aby zająć jego miejsce, jednak wybór padnie na najodważniejszego i najchwalebniejszego z generałów. Czy zrobisz wszystko, aby zostać nowym władcą Hunów?Pamiętaj, że nie tylko Ty walczysz o tytuł Wielkiego Khana, będziesz musiał udowodnić swoją wartość!
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce znajdziesz instrukcje wykonania przepięknych kap, serwet i szali. Dzięki tym robótkom twój dom stanie się kolorowy i przytulny oraz zagości w nim tradycja. Zrób na szydełku kapę, która stanie się rodzinną pamiątką przekazywaną z pokolenia na pokolenie, narzutę chroniącą przed chłodem w zimne wieczory albo cienką narzutkę na lato - na pewno znajdziesz w książce coś dla siebie. Możesz też przygotować tradycyjne narzuty, serwety i szale przypominające stare koronki i tkaniny, patchwork we wzory charakterystyczne dla czasów amerykańskich pionierów lub pled – wspomnienie lata, polnych kwiatów i tęczy. Wszystkie projekty szczegółowo opisano i bogato zilustrowano kolorowymi fotografiami. Zamieszczone schematy oraz rady ułatwią wykonanie robótek. Wiele projektów – od pokrycia krzesła przez patchworkowe kapy aż po dziecinny kocyk – wykonano z małych, łatwych do zrobienia kwadratów lub innych figur, dzięki czemu nawet osoby początkujące będą mogły cieszyć się wspaniałymi rezultatami pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 646.26/.27 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Mądrego Dziecka. Przygody z nauką)
(Przygody z Nauką)
(Akademia Mądrego Dziecka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Mądrego Dziecka. Przygody z nauką)
(Przygody z Nauką)
(Akademia Mądrego Dziecka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Mądrego Dziecka. Przygody z Nauką)
(Przygody z Nauką)
(Akademia Mądrego Dziecka)
Na okładce: 10 prostych, ale niesamowitych doświadczeń!
Jak przebić balon cytryną i schować w nim mydło? Czy można zmusić balon do śpiewu? W jaki sposób napełnić balon powietrzem bez nadmuchiwania? I dlaczego za drugim razem łatwiej go nadmuchać? Dzieci zadają mnóstwo pytań, bo są z natury ciekawe i chcą zrozumieć, jak działa świat. Mali czytelnicy wykorzystują zwykły balonik i za jego pomocą sami odkrywają podstawowe prawa nauki, przy okazji świetnie się bawiąc. „Przygody z nauką” to seria nowoczesnych książek zachęcających do samodzielnego eksperymentowania i wyciągania wniosków. Jej bohaterami są dzieci, angażujące czytelników do zabawy. Każda zawiera 10 prostych, ciekawych, dostosowanych do wieku doświadczeń z użyciem powszechnych składników. W serii „Akademia mądrego dziecka”, „Przygody z nauką” ukazały się również: Jajko, Cytryna, Papier, Woda, Cukier. [Nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej