Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(82)
Forma i typ
Książki
(56)
Gry i zabawki
(25)
Proza
(9)
Komiksy i książki obrazkowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Druki ulotne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(65)
nieokreślona
(12)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(35)
Oddział Dziecięcy
(46)
Autor
Baranowski Marek
(5)
Jaszecka Karolina
(4)
Chiacchiera Martino
(3)
Escandell Victor (1971- )
(3)
Hach Hjalmar
(3)
Naïade
(3)
Zizzi Pierluca
(3)
Ciecierska Barbara
(2)
Gallo Ana
(2)
Karski Piotr
(2)
Raczek Zofia
(2)
Silberg Jackie (1934- )
(2)
Sowula Katarzyna (1977- )
(2)
Baccalario Pierdomenico (1974- )
(1)
Barker Vicky
(1)
Baturo Iwona
(1)
BaumHeike
(1)
Bańkowska-Lach Anna
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Bentkowska Barbara
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bertrand Frédérique. (1969- )
(1)
Boradyń-Bajkowska Anna
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Brown Rennie
(1)
Bukowska-Floreńska Irena
(1)
Burgueno Esther
(1)
Buszkowski Igor
(1)
Buźniak Grzegorz
(1)
Cailhold Cédric
(1)
Catty Paul (1945- )
(1)
Catty Ulrike
(1)
Chien Chow Chine Aurélie
(1)
Chien Chow Chine Aurélie. Przygody Gucia
(1)
Chvatil Vlaasa
(1)
Czubak Marzena
(1)
Darsaklis Chris
(1)
Denton Terry (1950-)
(1)
Dorn Rudigerz
(1)
Dąbrowiecka Agnieszka
(1)
Eskridge Don
(1)
Ferrari AntonGionata (1960- )
(1)
Fneup
(1)
Führer Josef Ernst
(1)
Führer Maria
(1)
Garbal Anna
(1)
Gawryluk Barbara (1957- )
(1)
Geis Patricia
(1)
Graboś Anita
(1)
Graboś Anita (1977- )
(1)
Gray Judith Anne
(1)
Greigg Linda
(1)
Griffiths Andy (1961- )
(1)
Gębal Joanna (1989- )
(1)
Hakke Czesław
(1)
Handford Martin (1956- )
(1)
Hałucha-Adamko Monika
(1)
Henry Frédéric
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
Hodges Di
(1)
Hughes Jon
(1)
Innes Andrew
(1)
Jacoby Jenny
(1)
Jasińska-Jastrun Ewa (1972- )
(1)
Jaworska Jolanta
(1)
JałowiecMagdalena
(1)
Jeremies Christian (1979- )
(1)
Jeremies Fabian (1979- )
(1)
Kalinowski Adam (metodyka nauczania)
(1)
Kaszuba-Dębska Anna
(1)
Kent Peter (1957- )
(1)
Knizia Reiner
(1)
Kosmala Roksana
(1)
Kowal Tomasz
(1)
Kołodziej Katarzyna (ilustratorka)
(1)
Larek Tomek
(1)
Leblond Michaël
(1)
Lenartowicz Michał
(1)
Ligęza Adam
(1)
Lopez Sèbastien
(1)
Ludwicka Anna
(1)
Maciejewska Teresa
(1)
Martin Peter
(1)
Matusik Anna
(1)
Mazan Maciejka
(1)
Mechło Paulina
(1)
Michalec Bogusław
(1)
Mielniczuk Marcin
(1)
Neale Kristy
(1)
Noll Cheryl Kirk
(1)
Nonas Narcyz
(1)
Nowak Romuald
(1)
Nożyńska-Demianiuk Agnieszka (1964- )
(1)
Oklejak Marianna (1981- )
(1)
Paleta Alicja
(1)
Philips Clare
(1)
Phillips Clare
(1)
Pomorski Michał (tłumacz)
(1)
Południak Marcin
(1)
Reynolds Peter (1961- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(54)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(81)
Język
polski
(81)
Odbiorca
Dzieci
(39)
6-8 lat
(23)
9-13 lat
(17)
Młodzież
(15)
Dorośli
(7)
0-5 lat
(6)
14-17 lat
(4)
Rodzice
(3)
Nauczyciele
(2)
Bibliotekarze
(1)
Edukatorzy
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(3)
Literatura hiszpańska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura australijska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(19)
Gry i zabawy
(16)
Wyobraźnia
(6)
Gry i zabawy dziecięce
(4)
Podróże
(4)
Postać literacka
(4)
Zabawa
(4)
Dziecko
(3)
Gry i zabawy ruchowe
(3)
Gry planszowe
(3)
Matematyka
(3)
Postacie fikcyjne
(3)
Balony
(2)
Biblia dla dzieci
(2)
Dzieci
(2)
Język polski
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Awaria techniczna
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Chrystologia
(1)
Chłopcy
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Drzewa
(1)
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(1)
Edukacja architektoniczna
(1)
Ekologia
(1)
Eksperymenty
(1)
Elektryczność
(1)
Film
(1)
Folklor
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy dla dzieci
(1)
Gry i zabawy terenowe
(1)
Gry umysłowe
(1)
Góry
(1)
Harcerstwo
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(1)
Jezus Chrystus
(1)
Kra karciana
(1)
Kreatywność
(1)
Krzesła i fotele
(1)
Lasse i Maja (postacie fikcyjne)
(1)
Liczby
(1)
Logika
(1)
Logopedia
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Miasta
(1)
Mindfulness
(1)
Morza
(1)
Mowa
(1)
Muzyka
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Mózg
(1)
Nauczanie poczatkowe
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Obyczaje
(1)
Obyczaje towarzyskie
(1)
Opowiadania dla dzieci
(1)
Osoby zaginione
(1)
Pisarze
(1)
Poezja dziecięca polska
(1)
Poszukiwania zaginionych
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Przyjaźń
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Sztuka
(1)
Trening umysłu
(1)
Uczucia
(1)
Układanki
(1)
Urbanistyka
(1)
Wakacje
(1)
Wiedza
(1)
Współpraca
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie fizyczne i kultura fizyczna
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wycieczki szkolne
(1)
Wymowa
(1)
Zabawki
(1)
Zagadki polskie
(1)
Temat: czas
1801-
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Hollywood (Los Angeles ; część miasta)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Szwecja
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(30)
Gry planszowe
(12)
Gry i zabawy
(6)
Gry w karty
(6)
Opowiadania i nowele
(6)
Poradnik
(6)
Wydawnictwa dla dzieci
(5)
Książka do wypełniania
(4)
Opracowanie
(4)
Poradniki
(4)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Publikacje dla dzieci
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Książka obrazkowa
(3)
Broszura
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Książki zabawki
(2)
Powieść
(2)
Gry i zabawy terenowe
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Ilustracje ruchome
(1)
Karty do gry
(1)
Książka obrazkowa (picturebook)
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Książki dla przedszkolaków
(1)
Literatura dziecięca angielska
(1)
Melodia z tekstem podłożonym
(1)
Ombro cinema
(1)
Opowiadanie dziecięce hiszpańskie
(1)
Piosenka dziecięca polska
(1)
Plansze do gry
(1)
Poezja dziecięca polska
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(23)
Edukacja i pedagogika
(10)
Biologia
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
82 wyniki Filtruj
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Mafiozoo : [Gra planszowa] - Magnice : Rekman Sp. z o.o., 2017. - Zawartość gry: Plansza, 12 kafelków rodziny, 34 żetony przychylności, 60 żetonów Dzielnic, 30 kart łapówek, 12 kart informatorów, 8 kart Ojca Chrzestnego, 33 banknoty, 2 żetony, instrukcja, 16 pionków, 16 klejnotów
(Gry Planszowe)
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: ok. 60 minut.
iero Szakal poszedł na dno. Został złapany i uwięziony na dwadzieścia lat w więzieniu Albatros. Zwolniło się miejsce wśród chłopców z ferajny. Czy wykorzystasz okazję? W Mafiozoo, każdy gracz stara się zostać nowym członkiem gangu Wally’ego Długozębego, przejmując kontrolę nad dzielnicami i miejscami wpływu w mieście. Gdy już zaczniesz je kontrolować, staniesz się bogatszy i potężniejszy. Ale nie wszystko idzie po Twojej myśli… Aby zasłużyć na miejsce w “rodzinie”, musisz przekupić tych, którzy są blisko Ojca Chrzestnego, aby zyskać ich wsparcie i korzystać z ich przychylności.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Maraton ortograficzny : gra i zabawka edukacyjna. - Chwaszczyno : Z.P. "Alexander", brak roku. - 1 pudełko ; 18x29 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
W pudełku : karty wyrazów - 110 szt., dwustronna plansza, pionki - 8 szt., żetony - 40 szt., instrukcja
Zabawa i gry edukacyjne, w których nauka łączy się z rozrywką. W ich trakcie uczestnicy wykorzystują 110 kart z obrazkami i ich nazwami. W każdej nazwie brakuje litery lub liter, które brzmią tak samo, ale różnie się je pisze. Gracze muszą wybrać i określić literę, której brakuje w wyrazie przedstawionym na karcie. W zestawie znajdują się także 2 emocjonujące gry planszowe, w których poruszanie się po torze planszy uzależnione jest od znajomości pisowni wyrazów. "Maraton" to emocjonująca zabawa, która jest jednocześnie pretekstem do nauki pisowni wielu wyrazów. (https://www.polskie-zabawki.pl)
Książka
W koszyku
Matematyczna pizza / Anna Ludwicka. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia , 2017. - 80 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Mistakos : walka o stołki. - Gdynia : Trefl, [2016]. - 1 pudełko ; 14x26cm
Zawartość: 24 krzesła w 3 kolorach. Wiek graczy: 5+. Liczba graczy: 1-3.
EAN 5900511013672
„Mistakos” to klasyczna gra zręcznościowa dla dzieci – i nie tylko! „Walka o stołki” z pewnością pochłonie również starszych graczy. Zapewnij swojej rodzinie wciągająca rozrywkę z nutką zdrowej rywalizacji! Na czym polega gra planszowa „Mistakos”? Na wielkim meblowaniu – i to dosłownie. W kartonowym opakowaniu znajdziesz zestaw 24 krzesełek w różnych kolorach: niebieskim, zielonym oraz czerwonym. Każdy gracz musi wykazać się bystrym okiem i zwinnymi palcami, by zostać mistrzem budowania wymyślnych konstrukcji. Gracz wybiera krzesło w swoim kolorze i dokłada do stosu poprzednich tak, by cała konstrukcja nie legła w gruzach. Kto pierwszy skusi, otrzyma karne punkty. Zadanie nie jest proste, ponieważ trzeba dobrze wybrać miejsce i stabilnie zahaczyć krzesło. Za nogę, oparcie, siedzisko – bez różnicy, byle zachować konstrukcję!
Gra „Mistakos” może przebiegać w dwóch wariantach: • Wariant 1 – Gracze jeszcze przed rozpoczęciem stawiania wieży z krzeseł, określają ilość rund do rozgrania np. 5. Zwycięża, ten, który na swoim koncie ma najmniej punktów karnych. Liczba punktów ujemnych odpowiada liczbie krzeseł, które spadły na stół w czasie ruchu danego gracza. • Wariant 2 – Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich krzeseł. Pulę krzeseł należy podzielić po równo między graczy. Następnie każdy z graczy, jeden po drugim, dokłada krzesełka, tak by nie zniszczyć konstrukcji. Wszystkie krzesła, które spadną na stół, trafiają do puli gracza, który aktualnie wykonywał ruch. Niebanalna forma i proste zasady to główna zaleta gry rodzinnej „Mistakos”. Świetnie sprawdzi się jako zabawa łącząca graczy w różnym wieku. Gra z pewnością wyzwala wiele emocji, radości i daje niemałą satysfakcję dla zwycięzcy. (Noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
(Piżamorama)
U góry okładki: Książka, z którą stworzysz ruchome ilustracje.
Witaj w świecie robotów! Jesteś ich konstruktorem. Twoim zadaniem jest wymyślenie i narysowanie zadziwiających maszyn, które dzięki technice ombro cinema ożyją jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Dołączona paskowana folia pozwoli stworzyć iluzję ruchu, wystarczy przyłożyć ją do prążkowanego obrazka i bardzo powoli przesuwać od jednej krawędzi strony do drugiej. Zobaczymy wówczas migoczące lampki, obrotowe elementy robotów, tajemnicze fale – to jest właśnie piżamorama!
Gra planszowa
W koszyku
Na końcu języka[Gra planszowa]. - Warszawa : Nasza Ksiegarnia,copyright 2018. - Pudełko (Gra zawiera: instrukcję, 96 kart czerwonych, 96 kart niebieskich) :ilustracie kolorowe ; 19 x 14 cm.
Jedna z najlepszych na świecie gier imprezowych!Gracze kolejno wykładają karty. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! Jak najszybciej podaj wtedy hasło z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika! Wygraj jak najwięcej pojedynków!Bądź szybszy od rywali - powiedz to, co masz na końcu języka!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Play Mind [Gra]. - Dénia : Cayro the games, [2018]. - 1 pudełko ; 21x16x3 cm.
W pudełku: plansza z otworami (kod, klucz, plansza punktów), zasłonka tajnego kodu, 8 różnokolorowych kołków służących do kodowania, białe i czarne kołki do odkodowania.
Gra dla 2 osób.
Czas gry: 15 min.
Na pudełku: Educational ABC 123.
Wersja podróżna gry Master Mind.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na lotnisku, dworcu, w restauracji, banku, w kolejce do kasy w supermarkecie, samolocie, samochodzie czy poczekalni u lekarza możecie sprawić, że czekanie nie będzie już takie nudne. W tej książce proponujemy Wam ponad 80 popularnych gier i zabaw z wykorzystaniem środków, które macie pod ręką: słów, rozumu, wzroku, pamięci, mimiki twarzy, gestów i wyobraźni. • Koniec z nudą w podróży z dzieckiem. • Kreatywne sposoby na urozmaicenie oczekiwania w przeróżnych miejscach. • Zabawne ilustracje i wszechobecny humor.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 I (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 793/794
Książka
W koszyku
Rymowane zagadki matematyczne / Elżbieta i Witold Szwajkowscy ; ilustracje Anna Simeone. - Warszawa : Edgard, copyright 2019. - 40, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
(Kapitan Nauka)
Zbiór rymowanek, których celem jest urozmaicenie początkowego etapu edukacji matematycznej. Dzieciom zwykle trudno zapamiętać treść zadania tekstowego i zawarte w nim dane liczbowe. Rymowana forma nie tylko uatrakcyjni zadanie, ale też ułatwi jego zapamiętanie. Dodatkowe pytania pobudzą dziecko do kreatywnego myślenia i opowiadania na głos, staną się pretekstem do rozmowy rodzica z dzieckiem. W trakcie lektury dzieci utrwalą następujące działania: Dodawanie dwóch liczb. Dodawanie kilku liczb Dodawanie i odejmowanie kilku liczb. Określanie kolejności. Autorzy: Elżbieta i Witold Szwajkowscy. Twórcy wielu książek i zabawek edukacyjnych dla dzieci. Zajmują się rozwijaniem zdolności językowych i matematycznych wśród dzieci. Prowadzą warsztaty edukacyjne w przedszkolach i szkołach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Skip-Bo - Mattel Games, copyright 2016. - Zawiera: 162 karty, instrukcja
Forma i typ
Odbiorca
Skip-Bo to fantastyczna gra karciana autorstwa twórców UNO, która polega na układaniu kart w odpowiednie sekwencje! Gracze wykorzystują swoje umiejętności i strategiczne myślenie do tworzenia stosów z kart ponumerowanych w kolejności rosnącej (2,3,4...) aż do pozbycia się wszystkich kart. Gdy każdy otrzyma już swoją osobistą selekcję kart, gracze pobierają dalsze karty z centralnego stosu i tworzą do czterech stosów "budowania". Karty dżokery Skip-Bo pozwalają trochę namieszać, bo zastępują kartę o dowolnym numerze. Używaj ich z rozwagą, aby sięgnąć po zwycięstwo! Zwycięża gracz, który jako pierwszy wykorzysta wszystkie karty ze swojego stosu Skip-Bo!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej